tisdag, juli 22, 2008

Hungrig!

Idag hade jag förberett min lilla söta- men inte så passande på jobbet- kylväska som var preppad med diverse för att mina kollegor skulle få slippa höra mitt "jag är hungrig"- gnäll.. Vi har varit ute hela dagen och barnen har följt Blekinge- leden, och löst uppgifter på vägen. Soligt och fint har det varit, så på det hela har det varit en riktigt bra dag!
Tränade bröst och biceps imorse- ökat i både bänk och bicepscurl :)
Dock drog allt ut på tiden, så jag var inte på gymmet och körde kvällspass förrän 20.30 :( suck.. Skulle kört dips och axlar, men efter tre lätta övningar för axlar var jag så slut att jag inte orkade dipsen..ger mig dem i bakläxa senare i veckan!

Nu är jag HUNGRIG!! Ska trycka i mig lite kyckling-gryta med ris som stått i frysen sedan Lintan var här, ska bli supergott!!

Innan dess tänkte jag visa bilder på ett litet monster som jag och Lobo haft nöjet att passa senaste dygnet.. en liten söt dam med väldigt bestämda åsikter!! Haha..


Hon tog sig vissa friheter som Lobo aldrig skulle våga..


Som avslutning på dagen vill jag tacka dig, Zlatan, för att du gav dig till känna :) Jag har ju lite svårt för anonyma stalkers.. Du är välkommen hit när du vill!

Sov gott/ Desi

1 kommentar:

Anonym sa...

hej hej