fredag, juli 18, 2008

Det är tanken som räknas..

Imorse när jag skulle ta mitt kreatin innan träningen hittade jag en supersöt lapp med en kärleksförklaring; I love you, nerstoppad i burken.. Under dagen har jag samlat ihopa inte mindre än tre lappar som var och en värmer mitt hjärta gott.


Bumbi vet minsann hur hon ska peppa mig till och med när vi inte ses. Nu bär jag med mig mina lappar i min mobilficka, så varje gång jag tar fram telefonen så kan jag se dem!
Körde ben imorse, och det kändes bra. Dock är jag inte nöjd med ryggpasset på eftermiddagen, väljer att skylla på den usla maten som serverades en timme innan, men det kan lika gärna sitta i mitt huvud..det var ju chins. Har en osynlig spärr som jag måste jobba bort!!

På väg hem från jobb/ mitt kvällspass mötte jag en tjej i trappen som jag tyckte att jag kände igen..från gymmet hemma i Skåne och från jobb.. Har hört av Colosseum att det skulle finnas en tjej till som skulle tävla, men jag har inte varit säker på att det var hon. Nu visade det sig dock att det var hon, och hon stannade i trappen och frågade om jag var jag. Vi bytte nummer och bestämde att ses förhoppningsvis redan nästa vecka för att köra ett gemensamt träningspass. Störtkul!! Inte lika roligt dock att hon tagit beslutet att inte tävla.. Men hur otrolig är inte slumpen!! Vi har gått om varandra på jobb och på gymmet så länge och nu stöter vi ihopa i min trappuppgång..haha..

Ha en supertrevlig kväll!/Desi

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja bra vänner är ovärderliga! Ska ge min buddy lappar med;)

Ska den andra tjejen tävla i samma klass som dig? Isåfall får du ju mörka lite*S* Baggy pants och tjocka tröjor när du ska stöta ihop med henne!

FitnessDesi sa...

Haha.. Nä, hon hade väl tänkt att tävla i body fitness, tror jag. Men nu har hon ju beslutat att inte tävla alls detta året, så då är det väl ok om jag "flashar" lite ;)

Anonym sa...

Athletic are for the evil ones ;)

FitnessDesi sa...

Grrr.. haha ;)