tisdag, juli 08, 2008

Så att jag teg..

Där fick jag vad jag bad om och lite till.. Mina ben har plågat mig sedan jag tog mitt första steg ur sängen. Värken sitter mest i framsida och rumpa, så hur jag än vänder och vrider mig så gör det ont..haha.. Så går det!

Har hunnit med dagens första pass; Bröst och biceps. Körde fyra tunga övningar på tuttarna och tre på biceps- ska bli spännande att se om jag kommer att kunna ta min bil hem idag :)
Går av detta dygnspasset vid 16.00 och då tänkte jag passa på att ta axlar och dips-passet innan jag sticker hem..så är det borta för kvällen.

Ikväll hoppas jag på SAW III som är den enda i serien vi ännu inte sett..SNÄLLA..kan vi inte se den ikväll?! :)

Ciao/Desi

3 kommentarer:

Anonym sa...

Här är en till med träningsvärk. Rumpan och insidan av höger lår (inte vänster alls..hrm..) känns en del. Gött!

Frida sa...

saw 3, hmm..den var speciell,:D fyran då somnade jag..båda gångerna jag såg den! men den var bra så länge jag orkade :) hehe :D

Anonym sa...

haha ja jag är stark men jag hade hellre velat vara större :) kram