onsdag, juli 02, 2008

Härliga sommarkväll!

Idag, denna underbara soliga dag, har jag lidit mina timmar i bilen för att ta mig tillbaka till Blekinge..lyckan var dock total när jag insåg att solen hittat hit också!! Har hunnit få en knapp timme på balkongen och slappat, grymt skönt! Telefonen har gått varm sedan jag påbörjade resan hit, och det känns så jäkla kul att ha en massa människor som står och stampar lite och väntar och undrar när jag ska komma :) Så ikväll- dvs om tio minuter- ska vi ses hela gänget och käka lite mat, sen blir det Munchkin och en öl..Ljuvliga, ljuvliga sommarkväll..

Tränade mitt första pass efter sjukdomar/allergier/ och alla andra förhinder igår, och fy f-n vad det kändes bra! Var rädd att jag tappat styrka, tyckte till och med att jag krympt litegrann när jag kollade i spegeln- men allt detta satt såklart bara i mitt huvud, inte i kroppen! Tack o lov! Körde bröst och biceps igår- och jag lyckades få upp ordentligt med skön pump, idag innan jag körde upp hann jag med ett rygg- och baksida axlarpass som också var mördande..Sååå skönt! Jag längtar redan tills imorgon då jag ska ge mig i kast med benen, benen och benen!

Önskar att solen lyser på dig med!/Desi

Inga kommentarer: