måndag, juni 30, 2008

Sol sol sol!!

Helgen har gått så snabbt, knappt hunnit reflektera över vad jag gjort, men kul har jag haft! Fredagen blev lugn med mys, precis vad jag behövde efter den gångna veckan med jobb och sömnbesvär.. Sen var det ju kalas för hjärtat på lördagen! Lek i trädgården, tårta och presentöppning stod på schemat, och vi hade jättetrevligt- och såklart bra väder som stor bonus!! Köpte lite extra-poäng hos hjärtat genom att spendera hela dagen idag med henne och leka med presenterna hon fått av mig..hihi..man får ju inte vara dum ;)

Alex fyllde år i fredags och det firade vi med utgång i Malmö i lördagskväll..dock blev det ingen champagne, det räckte med de andra goda drinkarna..Klart är det iallafall att detta ska vi göra oftare, vi ses alldeles för sällan :)

Jag kommer att stanna i Skåne ett par dagar till, imorgon tränar jag tidigt för att sen hämta hjärtat på dagis..På kvällen blir det grill hos BamBam och sen åker jag nog uppåt på onsdag. Tränar väl innan jag kör, och eventuellt stannar jag i Kristianstad på vägen och tillbringar en kväll där innan jag kör vidare- dags att hälsa på Boye!

Ha en trevlig kväll/Desi

4 kommentarer:

Frida sa...

du råkar inte vara i ronneby alternativt kkrona ngn gång under v29 ?

FitnessDesi sa...

Oh yes, visst är jag det!! Väntar jag finbesök då eller? ;)

Frida sa...

hehe om du vill så? tror vi ska boka imorrn så fram till dess e det väl oklart om vi tar oss ner.. saga the tidsoptimist tror inte på att biljetterna blir dyrare haha, aja kollade nyss o de har bara stigit med 200 spänn, men men i'll tell u :)

Frida sa...

biljetterna e bokade, åker på tisdagen den 15, kommer fram på eftermiddagen och åker hem igen fredag morgon, så om du inte e alltför upptagen så ses vi kanske i blekingelandet :)