tisdag, juni 24, 2008

Skrattar bäst som skrattar sist..

Jag får bara inte ha rätt, min kropp tycks ha inlett någon intern tävling mot mitt huvud, och för första gången någonsin känner jag mig maktlös.. Eftersläng my a**.. Nä, utan ett nytt anfall var det som kom smygande igårkväll.. Vaknade efter 90minuters sömn och kunde inte somna om, klåda, utslag, och illamående tog överhanden, och det slutade med att jag fick ligga på vårdcentralen halva dagen.. Mer betapred och en en injektion i varje balle (ja, en rumphalva heter så på skånska ;).. Somnade av tröttheten sedan den sömnlösa natten och vaknade groggy av godiset de stoppat i mig.. Ingen skön känsla att åka tillbaka till jobbet med, men nu är jag iallafall igång igen- vågar jag säga att det känns ganska bra?? Haha..

Surt är det bara med den uteblivna träningen, skulle ju börja köra tungt denna veckan och det är otroligt omotiverande att inte få komma igång!!

Lilla Lisa kom förbi och bjöd på en riktigt god lunch, inte i närheten av pyttipanna som jag ogillar!! Men gissa vad som serverades i matsalen till middag? Haha..dagens ironiska moment..jodå- mindre god halvfabrikats-pyttipanna..helt rätt gissat!!

Hoppas på en hel natts sömn/Desi

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja fast jag vetefan om det var så härligt.. mina benhinnor har sagt godnatt typ. :P

Anonym sa...

Behöver jag ens säga detta. Att gå till jobbet est stupido. Du borde stanna hemma o ta hand om dig, kolla film o kränga glass o sånt;) Kramar i massor på dig gullis! *puss

FitnessDesi sa...

Louise: Skäll inte på mig. Om det är någon som vet när jag är en idiot så är det jag..tro mig.. Men jag är en lojal, arbetsberoende, naiv idiot- därför är jag förlåten ;)

Anonym sa...

Jag skulle inte kunna bli arg på dig, inte på riktigt:) Och man känner andra som man känner sig själv... Hihi. MEN. Du ska vara rädd om dig! Ha en toppendag o akta dig för de små vampyrerna;) Puss

Anonym sa...

Oj vad läskigt det låter, hoppas du får reda på vad det är för något du är allergisk mot.