torsdag, juni 05, 2008

Härlig dag

Har varit ledig hela dagen i detta underbara väder!
Vaknade av studenternas sång i parken här utanför, vilken stämning! Hela staden har varit fullproppad med lyckliga människor i vita mössor som sjunger hellre än bra ;)

Långrunda med hunden, sen en kort sväng inom jobb med Seabay och vidare till bilhandlaren där vi var förra veckan. Provkörde en ny Honda cicvic och denna gången slog jag till! Så på onsdag nästa vecka ska den hämtas- MIN NYA BIL!!
Efter hämtningen går färden direkt till stan för att märka mig hos tatueraren..
Känns nästan som att det är min födelsedag nästa vecka!! Är pirrrrrig i magen :)



Brrrom brroom/Desi

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oohh, finfin bil. Och sen är man ju nyfiken...vad ska tatueras? Har själv två så man är ju nyfiken på vad andra har...

FitnessDesi sa...

Jag har en liten gecko på foten sedan många år tillbaka..nu ska den bli stor! Eventuellt med lite färg i också, vi får se. Jag lägger ut en bild när den är klar :)