onsdag, juni 11, 2008

Kittat och klart!

Hämtade bilen och lät Henke- enligt tidigare löfte- köra den hem..Men sen tog jag över, min leksak, mina regler ;) Den är uuunderbar att köra, jag älskar den..Och supersnygg!! Efter tatueringen (bilder kommer imorgon) var det shopping, lunch på stan med Bumbi och kittande av bil. Så roligt! Köpte överdrag till sätena och matta som jag ska klä bagaget med- lättare att rengöra efter Lobo då..

Så nu är jag förälskad igen!! I en bil..och en tatuering! Haha..

Lovar att köra försiktigt/Desi

3 kommentarer:

Anonym sa...

Alltid lika roligt med en ny leksak. I morgon blir det några av de sista timmarna på F17. Röja kontoret och få mitt omdöme. Lite tråkigt men men.
Björn

FitnessDesi sa...

:(
tråkigt..hoppas du kommer på besök senare i höst!

Anonym sa...

Hej.
Ja ett besök blir det i alla fallo måste ju lämna in all utr. Men man ska ju alldrig säga alldrig man kanske blir en riktig kollega.
Kram