torsdag, juni 26, 2008

Farväl

Sista dygnet på jobbet för min del innan ytterligare en ledigvecka som till det mesta kommer att spenderas i Skåne.. Men även sista dygnet på jobb för 350st av mina kollegor som varit anställda soldater i NBG. Igår kväll hade de sin avslutningsfest, och jag bytte mitt arbetspass här för att kunna stå i baren och serva under deras sista tillställning. Och vilken tillställning!! 400 personer under samma tak i glädje, det var en riktigt rolig kväll. Stackars fötterna var trötta när vi började röja vid 02.00 inatt.. Jag hoppas att alla ni som var med hade en lika rolig kväll som jag, och att vi hörs av snart!!

It´s still kli-ing på hela kroppen, ingen träning idag heller med andra ord..

Bis morgen/Desi

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHA ungefär.. vilken nolla!!
Du, mina benhinnor mår bra, för det blev varken löpning eller promenad.. blev en tupplur ist haha!;D