tisdag, juni 17, 2008

Från sol till regn!

Som så många andra gånger förbyts färgen på himmelen mot mörkare toner så fort jag lämnar Skåne och kör in i Blekinge.. Jag tog mig från ett varmt-bikini-vänligt väder till en gråmulen, regnig vardag på lite mer än två timmar... Och därmed också sagt hur kul min nya bil är att köra ;) Den är ljuvlig!

Tog mig ner mot Palmernas stad i torsdagskväll och stannade tills idag alltså. Tränade på Colosseum och fick nytt kosttillskott i nyöppnad butik; Atletic Nutrition som ligger i samma byggnad. Senaste satsningen för mig är kreatin och pyruvat, ska bli spännande att se hur de verkar i kombination av varandra. Nu är det inte långt kvar tills dieten startar igen, och det känns som att jag vill hinna trycka i mig så mycket "energi" som möjligt för att göra den så dräglig som möjligt. Jag äter allt- hela tiden, och därmed är jag också hungrig hela tiden...

Givetvis var det fotboll på programmet i helgen, både fredagen och lördagen huserade vi i loungen på A9. Dock föll humöret något efter Sveriges förlust, så killarna tog ett beslut om att kubb i parken skulle pigga upp- och det gjorde det verkligen!

Kram/Desi

Inga kommentarer: