torsdag, juni 12, 2008

Le Lizzard












6 kommentarer:

Anonym sa...

Gjorde den ont? Sugen på en till tattooooo!

Anonym sa...

Den såg jättefin ut! =)

Frida sa...

nice! haha skulle jag göra en sådan på foten skulle jag typ dö varje gång jag såg den..och göra desperata försök att få den att sluta klättra på min fot.. haha skulle aaaaldrig lära mig att den SKA vara där, thaha, (A)

Anonym sa...

Ooo...manskulle kunna tro att du varit här hos oss och blivit inspirerad. Har två sådana ödlor boende under trappan, och tusen andra som springer runt här överallt. Dock inte inomhus...än...

Anonym sa...

Nice Gecko!=)

FitnessDesi sa...

Anna: JA! Den gjorde ont, hela tiden.. Man är ju bara skinn och ben på foten..

Johanna: TACK!

Frida: Ja, det känns faktiskt litegrann som att den klättrar nu när den börjar läka och kliar hela tiden.. :)

Miriam: Visst är de vackra!

Robin: Tack!!