onsdag, juni 18, 2008

Slut

Kvällen igår tog musten ur mig helt. Stod i baren på en helt galet rolig tillställning, men dock med betoning på galen...Stod ensam mot 30 spritande grabbar som hade avslutningsfest efter 18månader med varandra, jag fick sätta upp kravallstaket för att de inte skulle riva bardisken ;)

Är helt slut idag iallafall, och det känns inget vidare att gå på träning med den inställningen. Jag ska ta vovven en runda, sen försöka tagga till och bege mig ner. Vid 14.00 väntar lunch på stan!

Har idag intagit mitt första kreatin, och om en stund blir det även pyruvat. Inte undra på att folk skrattar åt alla mina små burkar som jag får ha med mig överallt- det är ju omöjligt att lyckas få det i sig på rätt tidpunkt annars..haha..

Tjipp/Desi

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha en trevlig kväll :)