måndag, juli 07, 2008

Konkurs..

Mitt gamla gym som jag en period av mitt liv levde för har officiellt gått i konkurs.. Jag har hört ryktet ett tag, att ekonomin varit dålig och att man försökt sälja till olika spekulanter- men någonstans inom mig hoppades jag att detta bara skulle vara just rykten.. När jag tänker på all energi och alla timmar jag lagt ner så gråter jag inombords..det var ett riktigt bra gym med världens bästa instruktörer!!

För att se det positiva i detta får vi väl tänka som så, att vi iallafall hade det jäkligt bra ihopa på den tiden det begav sig, och att vi lämnade skutan innan den började sjunka..

Skepp o´hoj/Desi

2 kommentarer:

Frida sa...

aaa du, du vet vad jag tkr, skaffa ett gym i boden hihi =)har vart på kekke också men han vill ente heller ;)

Anonym sa...

fan var tråkigt, hoppas att det löser sig... bra blogg :) kram Malou