söndag, juli 13, 2008

Soliga söndag!

Vad härligt det är att vakna och se solen leta sig in genom fönstret! Det är varmt och skönt ute, och det verkar som att min önskan slagit in..
Idag har jag vilodag, riktigt skönt, även om jag känner att jag mentalt sett är taggad tillräckligt för att ta mig ner och riva av ett pass...jag vet ju att min kropp behöver vila, nästa vecka kommer att bli lika tuff som denna var :)

Var uppe på larm inatt, och även om det totala antalet timmar sömn har varit tillräckligt så känner jag mig sliten bara för att jag fått göra avbrott i sovandet.. Det är så det är, så därför har jag ytterligare en anledning att vara tacksam för att det är vilodag idag!

I eftermiddag ska vi öva sök i byggnad med hund, efter det är det förberedelser inför sommarkursen som jag hoppar på imorgon.. Ungdomarna har ju varit igång sedan i fredags.

Kramar för en bra dag!/Desi

3 kommentarer:

Frida sa...

Jag och saga kom fram till att det spelar ingen roll när vi kommer och hälsar på där på sommarkursen, du får välja vilken dag som passar bäst hörru :D

FitnessDesi sa...

Ok! Jag skickar ett sms eller ringer!

Frida sa...

okej okej :)