torsdag, juli 17, 2008

Sommarkurs

Sommarkursen med våra 21st ungdomar fortsätter tills nästa fredag, och vi har riktigt kul ihopa varje dag. Idag var det dock extra roligt eftersom jag fick ett eget besök från Norrland, nämligen Frida och Saga. De är nere på semester i Karlskrona och passar på att hälsa på mig samtidigt. Så idag har de fått prova på att skjuta med olika vapen, tittat på flygplan, helikopter och gått en sväng på hundgården. Gulligaste kommentaren idag var när jag frågade vad som varit bäst och Frida svarade: "Att få träffa dig".. Tack gumman, det var verkligen jättekul att träffa dig (er) också, och jag hoppas att du kommer förbi fler gånger!! :)

Träningen idag bestod av ett morgonpass för bröst och axlar, och ett kvällspass för biceps och triceps.. Kommer att svida imorgon, det känner jag redan nu...

Puss på biccarna/Desi

1 kommentar:

Frida sa...

Jamen självklart var bästa med dagen att träffa dig! :D haha lär väl bli mer blekinge, hoppas jag :)