lördag, juli 05, 2008

Lekdag i parken!

Om det var varmt igår, så är det hett idag!! Och jag klagar inte..för idag blir det en heldag i parken! Vi är ett litet gäng som planerat att sola lite och ha picknic, men projektet växte så nu vet jag inte hur många vi blir :) Vi ska grilla, picknicka, spela kubb och brännboll och dricka CHAMPAGNE!! Underbart! Och bäst av allt är att jag körde veckans sista träningspass nu på förmiddagen och det gick bra! Körde latsdrag och chins i superset i dryga 40minuter.. Skön avslutning på en bra träningsvecka!!

Ikväll är det diggiloo i parken, och jag som har världens bästa vänner har fått en gratisbiljett, så vid 1900 minglar vi med 8000 andra människor i parken!! Helt sjukt mycket folk! Efter diggiloo tar vi första bästa taxi till kna och beger oss till stadt..Snacka om heldag med gänget!!

Jag återkommer med bilder imorgon om allt vill väl ;)

PUSSSSSS/Desi

Inga kommentarer: