söndag, juli 20, 2008

Barnkalas

Besöket på Östersjöfestivalen blev kort och intensivt! Precis när vi parkerat bilen startade ösregnet som på beställning. Vi gjorde ett tappert försök att hålla stämningen uppe, men helt ärligt- hur kul är en festival när det spöar i backen??
Så bilen vände och for 6 mil åt andra hållet där vi landade på Nivå. (Som "Zlatan" så ordentligt påpekade alldeles för tidigt imorse...Vem fan är Zlatan??) Det var ett bra beslut skulle det visa sig, eftersom det blev en lyckad kväll :)
Präktot bakom tangentbordet körde, så idag har jag varit pigg, förutom faktumet att det bara blev 4 timmars sömn inatt.

Idag har jag haft vila från träningen, och plötsligt förlängs dygnet med ett par timmar.. Denna extra- tid använde jag åt att smita från mina plikter och gå på Nannas 1-årskalas.. Mumsigt med kakor och tårta :)

Solig söndag på er!/Desi

1 kommentar:

Anonym sa...

Vem Zlatan är?

Hmm låt mig se.. Jo jag är bredare i profil än de flesta och jag spelar fotboll på fritiden;-)


//Zlatan