söndag, juli 13, 2008

Pirr!

Jag har gått omkring med pirr i magen hela dagen, och även om jag själv ännu inte listat ut exakt varför så tror jag mig kunna gissa på några saker som nog hjälpt till:

  • Vilodag dvs jag lääängtar tills imorgon
  • Jag ska träna med Bumbi imorgon
  • Första mätningen imorgon INNAN dietstart, mest för skoj
  • Sms- terror.. jag älskar uppmärksamhet när jag är på det humöret ;)
  • Träningsvärk baksida axel- jag träffade rätt på gymet igår
  • Sol
  • Haft en grym helg på jobbet!

..eller som Lintan sa: "Bara för att du jämt vaknar upp med ett leende på läpparna när du ska gå till jobbet.."

Jo, så är det nog.. Gud vad bortskämd jag är :)

Pusssssss/Desi

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHA ja inte många som har det privilegiet direkt ;)
Vad sjutton har du för jobb som du ler på morgonen när du vaknar åt då? :P