torsdag, juli 24, 2008

Det man gör det ska man ha.

Sista natten med gänget utspelades i stan igårkväll och inatt. Natten blev längre än beräknat av olika skäl, ett av dem var att taxibolagen inte snappat upp att onsdag kallas lill- lördag för att folk tycker om att gå ut och festa då... således behövs taxibilar om man ska ta sig hem lagligt.
Vi hade iallafall ruggigt kul, och vi var snygga som få! Snyggast var nog Kalle som gjorde av med sin mobiltelefon för bedömt fjärde gången i rad. Han köpte en ny imorse så sorgen var inte långvarig.. och drabbade heller inte någon fattig :)

Träningen igår gick bra, jag var ensam på gymmet som så många gånger förr, vilket jag börjat vänja mig vid och tycka om. Jag har t.ex fritt spelrum att välja musiken, och kan ockupera hur många bänkar jag vill.
Idag tog jag av förklarliga skäl vilodag, ska ge järnet imorgon istället! Vaknade imorse av sms från fitness-tjejen jag mötte här i trappen som ville försöka boka in en träning eller utgång på lördag! Verkar ju vara en riktigt trevlig tös, så om tiden räcker till så sammanstrålar vi nog på dansgolvet..

På måndag!!/Desi

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lördag it is;-)


//Zlatan!

Anonym sa...

Hmmm... Undrar vilken musik du själv väljer? Kan det vara nr 2 på den-där-skivan?!

FitnessDesi sa...

Zlatan: yepp, see you there!!

Bumbi: Haha.. du känner mig ALLTFÖR väl.. Kommer att sakna dig heeela veckan. Puss!!