torsdag, juli 10, 2008

Dans gör livet lättare!

Tack vare dansandet till småtimmarna har jag inte längre någon träningsvärk i benen..HELT övertygad om att det är orsaken ;) Körde ett lättare pass för benen innan grillen igårkväll, kändes skönt att värma igen och stretcha. Mina morgonpass är tunga, eftermiddagspassen lätta med många repetitioner- för att inte överbelasta.

Vi hade riktigt kul igår, kan tyvärr inte dela med mig av några bilder, det var inte jag som höll i kameran..kommer kanske senare! Trodde inte att jag skulle orka träna idag, brukar idiotförklara människor som tränar dagen efter en fest, men nu i eftermiddags kände jag mig så jäkla taggad att jag tog mig ner på gymmet och körde igenom armarna..Och det gick BRA!! Så jag antar att jag lägger in min vilodag senare i veckan istället..

nu har jag promenerat med Lobbisen, ska duscha och fixa, sen bär det av in till stan igen. Käk och öl, dock blir det en nykter kväll för min del- men jag ska nog lyckas roa mig ändå :)

Johan: Tack för att du vågar säga vad du tycker och ger mig små tips!!

Ha en uuuunderbar kväll/Desi

Inga kommentarer: