torsdag, mars 06, 2008

Träningsvideo

Jaha, så har man gått och blivit filmstjärna nu då- eller inte.. Lägger in två filmklipp här iallafall, filmade ju när jag gjorde chins och dips- för att ha möjlighet att utvärdera min teknik. Mina dips är fortfarande alldeles för svajiga- men jag går tillräckligt långt ner och sträcker ut bra. Chinsen blir lätt lite ryckiga mot slutet, för att jag inte är så stark i dem än helt enkelt..






Dala och Lintan ställde givetvis upp på en spexvideo när vi ändå var i farten med kameran.. :)







Idag har jag spenderat hela dagen på jobbet trots ledighet- antar att jag har en jäkla kul arbetsplats/ dåligt socialt eget liv ;)
Möten hela morgonen och förmiddagen som jag skulle vara med på, och på eftermiddagen valde jag att stanna för att ha möjlighet att träna med Bumbi. Vi körde cirkelträning överkropp i 45min, RIKTIGT BRA!! Som alltid med dig..


Gaaahh/ Desi

3 kommentarer:

Daniel sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Daniel sa...

Ser bra ut, men tänk på att det är ArneP som bedömmer på DC (antar att det är det som är målet, även om du inte avslägat något officiellt?). Så tänk på att gå djupare i dipsen o stanna 1sec uppe..O sära på skulderbladen i nedre läget i chinsen.
Keep the good work up.

PS. min blogg uppe igen: fitnessdaniel.se DS.

Julia sa...

Snyggt jobbat! Blir lika imponerad varje gång jag är här och läser!