tisdag, mars 11, 2008

Never!

YES! Gottig träningsvärk sedan passet igår, framförallt i rumpa och ben som fått vila lite senaste veckan..hehe..alltid lika skönt att känna att jag tagit i!

60 minuter på cykel, telefonsamtal med jobb (jo, jag är egentligen ledig..) och ytterligare ett samtal från en TeleNor försäljare som påstod sig ha ett JÄTTEBRA erbjudande till mig. Byt abbonemanget nu och få det här nya priset- ny telefon- eller vill du ha en GPS istället? Jag lät honom pladdra, och när han trodde att han snackat omkull mig, så la jag fram mitt argument och förklarade vilket abbonemang JAG ville ha, nåt han givetvis inte kunde ge.. så vi la på. Kändes ungefär som ett vanligt samtal med vilken kille som helst..eller? ;)

Idag har jag käkat proteinplättar med choklad moussen från igår, det är inte klokt hur gott man kan leva på diet! Nu har jag stekt upp lite nötfärs- blev så sugen- och wokat grönsaker som jag ska käka imorgon.. mums..

Såg ett filmklipp på Susannes blogg.. DEN filmen vill jag se!!

Never give in, never give up, NEVER BACK DOWN!!/ Desi

Inga kommentarer: