fredag, mars 14, 2008

Heej..

..alla ni roliga, vänliga, och peppande läsare!

Miriam- Jag vill gärna ha åtkomst till din blogg, hur gör jag för att lyckas med det?

Julia- Vi fick ju träffas idag!! Men det är ändå alldeles för sällan!

Limex- Haha..nä eller hur?!

Anonym- Ska jag bli nyfiken eller bara rädd ;) ??

Frida- Tack! Kul att du känner så. Jag delar gärna med mig av mina kunskaper. Är det nåt du vill att jag ska skriva om som handlar om kost och träning så säg till! Men det där med kakan vet jag väl inte riktigt.. ;)

Björn- Hej!! Välkommen!! Skitkul att du är här:)

Anna- Minns inte om jag hittade dig först eller du mig? Kul att ha dig här iallafall, jag brukar titta in hos dig med :)


Ge mig mer!/ Desi

6 kommentarer:

Frida sa...

Jaa, lär mig något så jag kan få mvg på provet ;)

FitnessDesi sa...

Vad vad vad..vill du veta? Vad behandlar provet?

Frida sa...

provet är om massa saker, tex.

Träningslära
Kondition, intensitet-duration-frekvens
Puls
Aerob & Anaerob träning
Styrke
Dynamisk & statisk styrka
Reps & Set

Ergonomi
Den tekniska arbetsmiljön
Den psykosociala arbetsmiljön
Ryggskador

Kost
Bantning
Socker grejs
Glykemiskt Index

Vatten- & Isvett

FitnessDesi sa...

Där fick jag så jag teg... haha

Anonym sa...

Gå till www.mammamiriam.spaces.live.com Det kommer att stå att du inte har tillgång, men att du kan be om det. Skriv ett litet meddelande, så fixar jag det.

Frida sa...

haha hmm tja, det var ena häftet, det lätta...hittade ett till nyss.. dubbelt så tjockt :)
Sen ska vi kunna alla "regler" som vi har haft sen i sjuan.. auuuwh..


Nu ska jag snart till Öjebyn och se på handboll ska du me? haha ;)