fredag, mars 07, 2008

Längtar..

Jaha, då är det egentligen EN vecka kvar på provdieten, jag har otroliga ups and downs, men i det stora hela känns det skitbra!! När jag körde cirkelträning med Bumbi igår kände jag mig stark, energisk och trimmad!! Underbar känsla. Trots min diet och tom skalle lyckades jag pressa på och ligga lite högre än Bumbi- som ALLTID annars är större, bättre och starkare.. det gav en kick! Och det bästa av allt är att jag vet att du unnar mig det :)

Nu lääääängtar jag till uppbyggnad, kosttillskott, STORA matlådor och tunga träningspass igen! Har fått med mig en hel hög från Colosseum som ska intas fr.om v.13- 14 då jag startar om.. Blir pirrig i magen och förväntansfull!



Nu ska jag röja upp i lägenheten och mitt inre. Var så jäkla låg igårkväll att jag knappt visste vad jag hette.. eller ville.. Vaknat flera gånger inatt, för att svälja undan ca 4 liter saliv som bokstavligen forsat fram i min mun (fresch- jag vet) lyckats låta bli att rusa upp och spy, för att sedan somna om igen.

Idag mår jag toppen igen, och det känns underbart att vara på gång och känna energin kicka in igen!!

Desi

4 kommentarer:

Frida sa...

Ska du börja en ny diet precis när du är klar med den första? Isf, då ska du väl tävla snart oxå? :)

FitnessDesi sa...

ja..ny diet blir det ju.. men åt andra hållet denna gången, dvs mycket mat och hård träning för att öka muskelmassa :)

Frida sa...

hehe okej det behöver jag med ju, haha de på JC sa att jag skulle komma tbx när jag hade ätit mer för alla jeans var för stora, suck :P

När ska du tävla då??

Julia sa...

Skickar en stor kram!