fredag, mars 14, 2008

PUMP!!

Träningen idag gick så jävla bra att jag måste svära! Försöker annars undvika det här..
Körde cirkelträning för överkroppen, tränade på gymmet på jobb- och jag var såå osugen innan jag började. Det sista jag sa innan jag tog mig ner dit var:
"Åhh, jag är inte alls sugen på att träna idag..."
och jag fick till svar av en kollega:
"Nä, det går verkligen utför med dig Desi..." Haha..

Men väl nere/ inne på gymmet så kom den där känsla som jag bara älskar: Jag, på gym, musik, utmaning!! Fy fan! :)
Idag körde jag en övning i cablecrossen för första gången sedan v.42 2007.. Har ju bara kört fria vikter enligt detta programmet, och ja jäklar vad det tog i crossen!! Körde enarmsdrag för triceps, och jag har blivit STARK av alla dips och hantelpressar; 4set*12.5kg*15reps.. Kändes skitbra, hela cirkelträningen var fantastiskt rolig och jag fick sån pump- framförallt i armarna!

CT fredag:
  • Bröst: Lutande hantelflyes 10kg*15 reps
  • Mage: Hantel sida stående 15kg*15 reps
  • Axlar: Arnoldpress 3kg* 15 reps
  • Biceps: Curl z-stång 15kg*15 reps
  • Triceps: Enarmsdrag cc 12,5kg*15 reps
  • Rygg: Latsdrag v-grepp 30kg*15 reps
  • Mage: Crunch på boll 40 raka + 20 sneda

Fyra varv på 45 minuter, plus ett extra på magövningarna.

Avslutade passet med 30 minuter på cykel samtidigt som jag tittade på Vänner på tv.

Fattar ni vilken bra dag jag haft!!??

And it´s all because of you../ Desi

2 kommentarer:

Lasse sa...

Jag bara älskar att läsa om din träning...tänk om man hade hälften av din motivation!? Ska bli bättre på allt...nästan...när huset är klart. //Kramar

Julia sa...

Jag saknar att träffa dig mer än jag kan säga, kände det ordentligt idag. Är stolt för att jag kan säga att du var min chef den bästa jag haft.
Så skönt att få träffa dig idag, och som jag sa jag TROR PÅ DIG.
Kramar