lördag, mars 01, 2008

Mätning

Hemma från gymet igen, och det var så himla skönt att cykla! Passade på att få en powernap med, dvs en stund i solariet..gud vad avslappnande.. Nu har jag varit uppe på mässen och förberett för ikväll då jag ska jobba i baren. Blir en tillställning på runt 30 pers, nåt klubbmöte med nån motorförening?

Jag hade tänkt hoppa över mätningen idag- hade ett liten dipp imorse och tog då det beslutet- men efter cardion så vaknade disciplinen igen och jag slet fram både måttband och våg.. Resultatet var 0,5cm i midja, inget på navel, och 0.3kg på vågen. Det finns alltså mer att ta av!! Nu känner jag mig taggad igen att slipa de sista två veckorna, så nu kommer jag att köra stenhårt!!

Tack för alla era glada tillrop, kommentarer och varma kramar ni ger!! NI är en inspiration för MIG!!

Tusen pussar o kramar/ Desi

Inga kommentarer: