söndag, mars 16, 2008

Första dagen efter..

Första dagen efter dieten är det idag. En helt vanlig dag. Förutom att jag inte tränat, och ätit precis vad som fallit mig in. Känner mig hängig och slö..
Min kropp tycks undra: "Kan jag få återgå till mitt sunda leverne, tack?!" ;)

Kommer nog inte att göra många mer knop idag. Ska packa väskan till mitt lilla äventyr och Lobbans "sova-över-kit", han ska bo hos Wally (hans nya flickvän..) Så söndagkvällen blir luuugn.. med viss förväntan inför veckan.
Det finns dessvärre ingen dator tillgänglig för mig där, så ni får snällt vänta på uppdatering tills jag kommer hem igen.
Hoppas att ni får en riktigt trevlig vecka. Blir saknaden för stor, så får ni väl skicka ett sms ;)

Puss o kram/ Desi

5 kommentarer:

Lasse sa...

Bra jobbat tjejen...mot AF2008!! Ät och njut av alla godsaker nu..=)
//Hör av mig under veckan, kram

Julia sa...

Ha det så bra i veckan nu klart jag skickar ett lite sms.
Njut nu och vad stark nu du är! Så j-la bra jobbat! Sträck på dig nu, och bara ta hand om dig,
Kramar

-=LiMeX=- sa...

Jobbiga LiMeX tillbaka ;P Hej fawwo skåningen ^^ Hur pallar du all träning!? du är ju värre än frida! :P

Frida sa...

Emil, jag är inte så farlig, hehe men jag är starkare än du :) Vår favvo skåning är tillbaka först senare i veckan vettu ;) haha

-=LiMeX=- sa...

Förra kommentaren var ej menad som en komplimang, typ xD bara så frida vet ^^ (vill inte ha hela skåne på mig ;P)