torsdag, mars 20, 2008

Jag har saknat er!

...men det är tydligen ömsesidigt, för när jag öppnade datorn alldeles nyss så hade jag inte mindre än 73 nya meddelanden i mail-inkorgen.. 73!! Sjukt, men också sjukt roligt! Efter två minuter vid datorn- tanken var ju ett inlägg här- så satt jag med 5 dialogfönster till msn samtidigt! Tur att man är kvinna och innehar simultankapacitet..hehe..

Kom tillbaka till Ronneby i eftermiddags efter en grymt rolig vecka i Skillingaryd!! Eftersom vi varit ute från tidiga morgonen till sena natten, så har det inte gått att styra maten.. Jag skulle kunna uttrycka det som att jag varit på avvänjning från diet- tänk, men ändå inte ;).. Nåja, jag har hakat på alla transporter till Statoil mm och köpt gottis som jag sedan ätit med ett leende. (Sen har jag noga räknat kalorierna och suckat åt min situation..)

Bytte om till träningskläder på studs när vi nådde basen- abstinens efter uppehåll i fyra dagar- och drog ner till gymmet. Där upptäckte jag synbara förändringar med min kropp..coolt! Jag hade pump och därmed bekräftar jag teorin "att vila i form", jag var grymt snygg ;)
Stark också, och därför också alldeles euforisk när jag lämnade gymmet 40 minuter senare.

Se upp för lågtflygande kärringar/ Desi

1 kommentar:

Frida sa...

hihi bara 5, det är fortfarande amatör nivå ju ;P