söndag, mars 02, 2008

Hemåt!

Söndagen har varit stillsam och skön. Cyklade i eftermiddags och har sen tagit det lugnt sånär som på ett intensivt knappande på mobilen, söndagsrapportering ;)
Har gjort matlådor och packat träningskläder mm inför resan neråt, tänkte stanna ett par dagar och träna på Colosseum och träffa hemma-polarna. Ska bli kul att höra deras kommentarer och se deras reaktioner, de har ju inte sett mig sedan v.2 på dieten.. Om det finns möjlighet så kommer vi eventuellt att filma nåt pass där nere och lägga på bloggen, men jag kan inte lova nåt.

Nu är det EXAKT två veckor kvar på dieten, och jag gör bedömningen att jag nog skulle behöva ca 4-6 veckor till för att bli riktigt hård..alternativt lägga om kostprogrammet. Men det är ju därför jag gör det här! För att lära och veta tills det är på riktigt!!

Nu ska jag slappa på soffan en liten stund, sen blir det sängen.. Upp tidigt för att köra morgoncardio och göra en snabbvisit på jobbet- sen drar jag raka vägen ner!

See ya/ Desi

Inga kommentarer: