fredag, mars 21, 2008

GLAD PÅSK!

Vaknar och tittar ut genom fönstret..SNÖ överallt.. Och vi som ska åka bil ner till skåne, får hoppas att det inte blir kaos..
Har lagom hunnit packa ur väskan för veckan, så var det dags att packa den igen. Ska ner till Hollan och fira påsken, och göra en fettmätning på Colosseum! Tanken var att jag skulle gjort det sist jag var nere, men det hanns inte med. Får väl hoppas att jag inte lagt på mig allför mycket fett denna veckan, så att värdena blir så nära sanningen som möjligt. Kan vara bra att ha inför nästa diet!

Har grym träningsvärk sedan igår, körde några kabelövningar som jag inte kört sedan i höstas, och det känns..gött! Mindre trevligt är träningsvärken som går från nacke/ axlar rakt upp i huvudet..skallebank..ajj.

Vill önska er alla en riktigt glad påsk!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Påsken är lika farlig som julen... Godis överallt...

Anonym sa...

Glad Påsk! Hoppas resan till härliga underbara fantastiska Skåneland gick/går bra.