söndag, mars 09, 2008

Är det du..?

Idag är det återigen en GALET bra söndag!! Gjorde ingen mätning igår, utan väntade till idag eftersom förra helgens nattcardio gav så bra resultat.. och tillåt mig chockera: Efter X antal timmars dansande inatt är statusen minus två centimeter till i midja!! CRRRRAAAZY!! Eller nu ljög jag faktiskt.. jag har inte minskat nåt i midja, men två centimeter över
"naveln" vilket för mig visar på att underhudsfettet börjar sina ordentligt, så nu måste kroppen börja ta av de ställena där det funnits mer..dvs just där!! Magen är alltså mer jämn- platt nu :) Och jag gillar den! Känner på mig att jag kommer att sakna den när den återgår till sitt normala utseende..haha..

Fick komplimanger igår, och det kändes så jäkla bra! En tjej kom fram till mig på dansgolvet och frågade "Är det du som är den där body- buildargrejjen?".. Jag blev aldrig klok på vad hon menade, om hon visste vem jag var eller bara kastade det ur sig, för hon fortsatte med en lång utläggning om att hon inte var lesbisk, faktiskt var sambo med en kille och allt- MEN (som Tony Irving skulle ha sagt;) "Du är så jäkla vältränad och skitsnygg!" Sen bad hon om ursäkt och frågade om hon skrämt mig..hihi.. Jag bara tackade för komplimangen och gav henne en kram. Alla komplimanger är BRA komplimanger, och hon höjde nivån ett snäpp!

Det var med andra ord jätteroligt igår- extra nöjd för att Carola- skråla åkte ur melodifestivalen, hennes ansiktsuttryck var obetalbart..HAHA!! Dans hela natten, roliga människor ute, bra musik och mätningen imorse var pricken över i:t.

Idag är det tårtkalas igen, och med tanke på resultatet idag så kommer jag att frångå min kostplan för denna veckan och unna mig så mycket tårta och kakor jag bara orkar:)
Från och med imorgon är det två-tre tuffa dagars kolhydrat-tömning, sen slutspurt fram till lördag.. SEN STARTAR DET FRIA KRIGET!!


Have a nice day, anyway/ Desi

5 kommentarer:

Anonym sa...

Haha who knows.. ;D

Anonym sa...

Förhoppningsvis typ i veckan, kanske till nästa helg? moaha :D

Anonym sa...

Du e så satans snygg darling! Jag blir helt sjukt peppad att masa mig till träningen. Varit i hullan i helgen o laddat jag med, heja heja sista sträckan snäckan. Puss Puss

Julia sa...

Kör sista racet nu!!
Jag tror på dig!!
Kram Kram

Anonym sa...

Åh, vad du är duktig! Jag blir så inspirerad så nu har jag precis varit på ett kick-box-aerobicpass. /Rebecca