söndag, mars 02, 2008

LYCKA!

Hade en superkväll igår av många orsaker! Stod i baren på mässen fram till vid 21.30, sen hem och bytte om snabbare än stålmannen och hämtade upp grabbarna grus från förfesten, sen bar det av till Kkrona och Räven. Coola gänget hade bokat bord, och jag lyckades övertyga den söta vakten om att vi inte behövde stå i den 100meter- långa kön trots schlagerhysterin.. Tror att det var mitt spontana skratt vid frågan om vi skulle ha plats vid VIP- bordet som han föll för ;) .. In kom vi iallafall, slapp kö och inträde till alla andras förtret! Gissa vem som blev behandlad som en prinsessa av grabbarna grus sen? Det var mycket folk ute, sådär bra musik, men himmel vad vi dansade!! Ångrar mig nu att jag inte utmanade Sofi i att bära pulsklocka på dansgolvet för att se min kaloriförbrukning.. För det glada resultatet som jag kan meddela efter "cardio" hela natten som avslutades med banan/avocado-röra vid 05.00 så har jag idag minskat 1.0cm i midja och navel, och vågen har släppt ytterligare 0.6kg!!! Ofattbart- men vilken jäkla spark FRAMÅT!!



"Vem kan stoppa mig nu, jag bara rullar fram
tar dig till ställen bara drömmar kan
En ängel från himmeln? Ja, det undrar man.."


Fronda gjorde mig S Å H Ä R lycklig igår!!

High five!!/ Desi

1 kommentar:

Julia sa...

High Five till dig!