måndag, mars 24, 2008

Himmelen öppnade sig!

Och det bara vräker ner snö! Stora lagom blöta snöflingor faller tätt, tätt och lägger sig som ett vitt täcke.. Hallå där!! Det borde vara vår nu..?

Just nu känns inte vår idé med en roadtrip så jäkla lockande längre.. Det var en kul tanke tills för några timmar sedan, men nu börjar det kännas sådär bra..första anhalt Stockholm, och vi åker om en timme!! Nåja, nu är det ju bestämt, och vi har ju ingen brådska så vi får ta det som det kommer! Jag är glad att jag blir "road" denna veckan. Ni som följt med ett tag var ju med när jag utlyste förslag på aktivitet eftersom min norrlandsresa gick i stöpet.. Så nu är det bara för mig att hänga på :)

Jag börjar jobba igen på måndag, så om inte tidigare så lär jag vara hemma tills dess;)
//Desi

3 kommentarer:

Anonym sa...

Stockholm? Du åker ju åt fel håll! Prag ligger åt andra hållet! Här skiner dessutom vårsolen.
Hur som helst... Ha en riktigt rolig vecka!
Kram

Anonym sa...

Håller kaffet varmt tills du kommer tebax. Bara kliv in.

//zonam

Anonym sa...

Hola! Que tal? Hoppas din roadtrip var nice, gran canaria ar himla fint, du kommer att gilla det!! :D

Kramar