onsdag, mars 12, 2008

Morgonpromenad..tra-la-la

Ahh..så skönt det var idag!! Måndagen och tisdagen har varit bra, men jag har känt mig stressad och mentalt trött- av olika orsaker, men idag är jag i fas igen. Och jag kände det direkt när jag vaknade, helt underbart! Klockan ringde 09.15, och jag snoozade några gånger- jag är snoozdrottningen;) - sen upp och drog på walking-outfit på mig själv och kopplet till Lobo, och sen UUUT! Gick favoritsträckan 30 minuter rakt fram, sen vända och samma väg tillbaka. Tråkigt kanske du tycker- men jag älskar den rundan, den är vacker och jag går längs en gångstig hela vägen, vilket medger att Lobban kan springa lös vissa sträckor.
Idag är en effektivitetsdag med tvätt, städning (Lobo tyckte att han skulle överraska mig med att springa fem varv i lägenheten medan jag var nere i tvättstugan- och då var han dyngsur i pälsen efter vår runda..) sortering av fakturor och kvitton för LEVA mm. Senare idag ska jag åka till jobbet för att återlämna bilen jag fått låna av Roger, styrketräna, och sen jobba i baren på mässen. Det är tydligen nåt fint sällskap (läs piloter?) med blandad nationalitet som ska köra värsta trerättersmenyn- garanterat roligt!

Jag bjuder på lite bilder från min promenad idag, tagna med mobilen därav kvalite´n:


Inga kommentarer: