söndag, mars 23, 2008

Mellanlandar!



Då var man tillbaka i storstaden ;) igen.. Landade precis in med bil mitt i snön- känns konstigt.
Helgen i Skåne har- som vanligt- varit alldeles underbart givande och trevlig. Mys med
familjen- ätit så att jag nästan storknat, till mammas stora förtjusning.



Hann såklart med ett träningspass på Colosseum med Lintan, och Jimmy genomförde fettmätning (jag kallar det hellre muskelmätning;) som gick bra med tanke på all mat jag faktiskt hunnit trycka i mig senaste veckan så låg jag på bra värde!


Det syns kanske lite dåligt, men de tre staplarna visar: Fett, Vätska, och Muskler. De tjocka gröna tvärgående linjerna är medel för en "kropp som min", dvs samma ålder, vikt, längd osv. Sammantaget ser man då att jag ligger rejält i underkant på både fett och vätska, men "normalt" i muskelmassa! Detta blev en bra utvärdering på dieten, och jag är nöjd med resultatet. Hade dieten misslyckats så hade "muskel-stapeln" varit betydligt mindre än vad den är...
Tanken är att jag nu ska göra en likadan mätning varje gång jag är nere, för att se hur staplarna förändras!

Lördagskvällen blev ett kärt återseende för mig och Alex- det var väl typ 4 år sedan sist, men vissa relationer förändras aldrig oavsett tiden som går emella gångerna man ses. Ute och gjorde dansgolvet och intog ALKOHOL för första gången detta året!! Ganska intressant- och billig- upplevelse att bli onykter på 2 cider..haha.. kul var det iallafall!!




Tänkte återkomma senare ikväll med resultat och fullständig utvärdering diet.. efter att jag packat upp.. och packa ner väskan igen.

Jag bor i en kappsäck/ Desi

Inga kommentarer: