måndag, mars 10, 2008

Löjligt enkelt!

Sitter och frossar i min senaste godsak- chokladmousse!! SÅ gott, och löjligt enkel att göra;

  • 1dl kesella light
  • 1 skopa chokladproteinpulver
  • ½ tsk cacao
MIXA!!

Åh, du store tid vad gott! Detta är mitt nya favvo- godis, och när denna skålen är slut ska jag göra en portion till :)




Har precis kommit hem från BodyPump passet, och det visste var det tog.. Har inte kört sedan i våras nångång (läs ett år sedan..) så träningsvärken imorgon lär blir grym.. Najs!
Kändes både roligt och lite avigt när jag klev in i lokalen, gymmet är ju faktiskt konkurrenten till det gym jag själv ägde tills för ett år sedan.. Men väl uppe på cykeln (körde 30min cardio innan passet) så njöt jag av kicken att vara på ett nytt ställe med nya ansikten! Och en del bekanta sådana naturligtvis.. ;)

Imorgon ska jag ner på "mitt gamla" och cykla min morgoncardio, vågar mig inte på att gå morgonpromenad två dagar i rad än.. hehe..

Keep on keep on!/Desi

3 kommentarer:

Daniel sa...

Nu förstår jag din kommentar på mitt inlägg ;). Jag träffade Stefan i omklädningen så vi måste missat varandra precis. Iofs om du cyklade innan så borde du sett mig, jobbade igår o var uppe i cardio delen strax innan jag slutade.
Jaja RON rockar ;) vad tyckte du?

Anonym sa...

Testa med att blanda ner havregryn i det hela oxå så får du nästan som chokladbollssmet... :P

Anonym sa...

Åh det där lät gott... Och med havregryn... Livsfarligt haha.