måndag, mars 31, 2008

Silikon?

Då har jag varit iväg på gymet och tränat första passet på nya träningsprogrammet, hällt i mig min första Gainer och sen fikat på stan till kvällsmat! Har haft en underbar dag, sol och fint väder på promenaderna med Lobban, och träningen gick bra. Körde tungt benpass, och det var härligt att få svettas ut min dåliga vecka och få ge järnet! Nu ser jag fram emot att få bygga upp mer styrka och volym, och det ska bli ännu roligare att prova resten av programmet jag lagt upp.

Som jag sa innan så har jag ökat ordentligt de två senaste veckorna- känner mig nästan lite svullen- och vågen är tilbaka på 60kg... Det mesta är ju nog vätska, och den lär rinna ur i veckan..men ändå! För att inte tala om trycket i tuttarna!! Helt galet! Fast där få vätskan gärna stanna..haha... Jag är NÖJD ;)

Varseguud..Varsegudd!/ Desi

Inga kommentarer: