måndag, mars 10, 2008

Sista rycket!

Ledig idag, legat kvar och slappat i sängen aaaalldeles för länge.. Men vaddå..det är så himla skönt att få göra det! Efter sängen tog jag mig ut i soffan :) och slötittade på tv. Jag kollar så sällan på tv, så när jag väl har tid så känns det som att jag verkligen unnar mig.
Sen tog jag tag i mig själv och yrde genom lägenheten som en virvelvind med dammsugare, trasor och alla andra nödvändiga vapen mot smuts. Att en helg kan göra det så rörigt och stökigt i en lägenhet?!
Nu ska jag gå en långpromenad med Lobo- första långa promenaden med hela skor sedan "det stora skavet", så vi får väl se hur det slutar.. Denna veckan hade jag tänkt köra boxning fyra kvällar, men efter att ha överblickat situationen och tidsramen, så får boxningen vänta! Ikväll blir det istället BodyPump- som alternativ till cirkelträningen jag egentligen skulle kört. Ska bli så jäkla skönt att låta någon annan ta befälet över min kropp och säga åt mig vad jag ska göra och hur mycket jag ska lyfta!!

Kostupplägget förra veckan med nerdragning på kolhydrater funkade skitbra! Jag inledde morgonen med protein, för att sedan på förmiddagen stoppa i mig en God Balans bar- som både mättar och innehåller låååångsamma kolhydrater- vilket gjorde att jag höll mig "osugen" på allt annat skit och kunde klara mig på bara proteiner resten av dagen. Denna veckan blir det ett ganska lika upplägg, dock ytterligare en nerdragning- ett snäpp till- på kolhydraterna.. Ska bli intressant och se om det blir den respons jag är ute efter.


På återseende/ Desi

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, shit vad jag blev sugen på en God Balans-bar nu! De är såååå goda!
Var rädd om fötterna!
Kram