tisdag, augusti 23, 2011

Träna rätt- fyll på rätt!!

Min motivation är så galet hög att jag redan imorse visste hur jag vill att min träning ska se ut i november. Hur jag VILL, inte hur jag VET.. Mycket kan spela in, men mina mentala förberedelser kommer att ge mig så otroligt mycket push framåt så det ska mycket till för att hindra mig :)
Idag har jag kört benen..till max!! Sista fyra övningarna körde jag i cirkel och orkade två varv..två varv!?? innan det blev totalstopp. Tröstade de stackarna med 20 minuters nedvarvning på motioncykel, sen var de liite gladare ;)

Träningsdagen avslutades med 55 min spinning där jag höll ett högt tempo med tufft motstånd tills det var ungefär 15 min kvar på passet då jag växlade ner och lät pulsen sjunka igen och sedan stannade jag där tills det var dags för stretch. Skönt!

Väl hemma var det värsta julaftonen och jag skuttade runt som ett barn vid samma högtid och plockade och donade med klapparna :)


Var såklart tvuuungen att dela med mig av allt det goda :)
Skymtade ni kanske tidningen BODY under allt gotte?!
Även denna var jag tvungen att slita upp!
Hittade direkt bilder från helgen i Göteborg och MM-Sports brännbollsturnering :)

Längst ner till höger; grymmaste laget Segertåget!!
Runt omkring bilder på medlemmar i teamet MMsports :)

Nu ska jag gå ut i köket igen och ännu en gång beundra min fina hylla som
är fylld till bredden ;)
Givetvis blir det kasein innan sängen.. Päronsplit!! Mmmmmm

2 kommentarer:

Anonym sa...

Första jag slet upp var Body tidningen idag! :)

Hittade bilden med en gång! :)

FitnessDesi sa...

Vilken bild??? :)