måndag, augusti 08, 2011

Tävlingsnerver!!





Satan vad det pirrar nu!!!
Ikväll blev den perfekta kvällen att komma i stämning inför tävlingen med hårborttagning, insmörjning och viiila.. Det regnar och åskar utanför, jag har rullat ner persiennerna och bara tänt några få små lampor. Jag njuter. Och pirret i magen bara växer.

Jag är snart där! På scenen, bakom scenen, över hinderbanan- på prispallen!!

Jag längtar!

Idag har det blivit en del förbränning (in-i-det-sista ;) och ett styrkepass med några kollegor när jag ändå var uppe på jobb. Och det blev en BRA pass, det hade jag inte ens vågat hoppas!

Bilder sedan sist:
Nya affischer klara för FITNESSFOTO.SE

Jag har lyckats få en dag på stranden! Nåja, ett par timmar iallafall :)

CHINS gör ont :(
Vem sa att det är dyrt att gå på diet?? Mohohahaha

Kvällens doft.. MUMS!

Dagens två möten med klienter idag gick riktigt bra!! Det ena mötet leder mot tävling till vintern, alternativt fotografering beroende på hur resultatet tar sig! Det andra mötet innefattade en fantastisk kvinna som sporrade mig otroligt mycket!
Det blir en spännande höst vill jag lova :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Låter super roligt! Ibland hade det varit spännande att få vara med bakom kulisserna, och bara få vara med lite.

Du inspirerar mig att fortsätta och hoppas på att alla kan göra vad dom vill med sina liv och att det inte är försent.

Du är guld för mig! Blev blödig:-)

FitnessDesi sa...

Gumman!!
Du är en superkämpe och jag är både överlycklig och nervös för att du kommer till tävlingen. Nu måste jag ju vinna.. ;)

Anonym sa...

Det gör du utan tvekan oavsett placering! För du är bäst!