tisdag, augusti 16, 2011

Top of the world

Jag var hos kiropraktorn idag. Jag är "HEL"!!!
Eller iallafall inte roterad, även om jag fortfarande är trasig.. Men fattar ni då att det betyder att min kropp tog sig igenom 6 månaders rehab och sjukskrivning, fegträning på gymmet i ytterligare två månader för att sedan överleva en hel diet med tung träning och att bli lemlästad i hinderbana med viktplatte-idioten?!
Jag är stolt över min kropp!! Jag är lycklig över att den arbetar MED mig, inte mot mig.

MIND OVER BODY!!!

Fick veta igår att jag hamnade på samma totalpoäng som bronsmedaljören i min klass på SM.. men finalronden i symmetrin är utslagsgivande och hon fick EN bättre bedömning än mig. Känns sådär kul.. Borde inte ett styrkemoment eller hinderbanan vara utslagsgivande i ATHLETIC fitness?? :P


4 kommentarer:

Cajsa sa...

Hej!

Läste igenom dina inlägg och du inspirerade mig verkligen! Nu är jag också supertaggad inför en tuff träningshöst tack vare dig :)

Kämpa på så följer jag dig på bloggen genom tävlingar och annat!

Kram Cajsa

alex sa...

Du är som vanligt grym tjejen <3

FitnessDesi sa...

Cajsa: TACK!! Är det något som peppar mig så är det jag lyckas få någon annan att känna som du gör :) Delad träningsglädje är dubbel träningsglädje!! :)
Kram

FitnessDesi sa...

alex: Tack gumman <3