måndag, augusti 22, 2011

It´s not sweat..

..it´s my body crying..

Andra veckan på nya träningsupplägget inleddes idag med bra resultat. Passet får mig att känna mig effektiv och jag får bra pump. Känns bra!!
Första veckan på dieten enligt Bartholl gav goda resultat. Dock fanns väl inget annat att vänta då jag efter tävlingshelgen faktiskt ökade ca 3 kg varav 95% förmodligen var snabba kolhydrater och vätska ;) Hur som helst så vägde jag in i lördags morse på samma vikt som två dagar innan SM!

Denna helgen har det gått sådär.. Hade laddningsdag i fredags, och sedan på lördagen var magen pajj.. Igår fick jag dessutom extra vätskepåslag i form av den lyckligaste veckan i månaden, men ikväll när jag kom hem från jobb hade vågen sansat sig lite igen.. Så summan är att jag ser resultat, vilket glädjer mig! Det ska bli spännande att se vad denna veckan ger, träningen snäpper upp en nivå och på passet idag var det absolut inga problem att ÖKA!! ;)



Inga kommentarer: