lördag, augusti 27, 2011

Bänk och dips!

Efter några nollor genomförda armhävningar sedan festivalen drog igång, och ytterligare en dag framför mig imorgon med samma innehåll, så är det kanske inte den smartaste ideén att dra av ett bänk och dips- pass på gymmet ikväll.. Den efterkloke lär sig imorgon ;)
Dock stod det överkropp med pressövningar på träningsprogrammet idag, så jag hade inte mycket val. Jag är en slav under min träningsbibel.
Dessutom hade Jenny lovat mig ett riktigt bänk-pass med fokus på teknik för maxlyft..och då kan jag inte banga ur!! Jag vill ju så gärna lyfta mycket och tuuungt!!
Passet blev grymt roligt!
Hade ont i bröstmusklerna redan innan, och efter bänken gick vi på dipsställningen och fortsatte där så jag gissar att det kommer att kännas göttigt imorgon. Avslutade med flyes i cablen och lite mage. (Vi körde förlossningsövningen och fick varsin välskapt boll ;)

Jenny värmer upp

Peter var också med, körde dock ben.

Kvällsmat!! :)

Lite kasein från Body science nu, och sedan blir det sängen och kolla tv tills jag somnar. Imorgon har jag bestämt mig för att vara med på tre olika pass innan det är dags för mitt eget, så jag vill låta kroppen vila ikväll så mycket som möjligt.

Hoppas att ni alla har en trevlig lördagskväll!!










Inga kommentarer: