lördag, augusti 27, 2011

Andra dagen, andra andningen!! :)

Passet gick lysande idag också! Jag valde att stuva om lite bland låtarna och fokusera med på styrkan och inte alls på flåset.. Det gav mer power och tryck.. Och inga "pauser" hehe.. Ännu fler deltagare idag och det var härlig stämning när de slet med sina kroppar!!

Med mig på scenen har jag två superduktiga hjälpinstruktörer Per och Helena!

Vår monter är välbesökt och det är kö dit över tiden, skitkul!! Alla vill prova och göra fystesterna (där man kan vinna en tur med helikopter) alla utom Ako ;) Han trivdes bättre i sin egen monter bland proteinpulver och bars. Men jag ger mig inte, jag har en hel dag på mig imorgon att hetsa Sveriges meste fitness-atlet!!

Vem sa att man inte kan träna Zumba i m/90??!

Dagen har gett otroligt mycket! Jag har pratat med många intressanta människor och fått nytändning, nytänkande och inspiration. Jag känner redan nu att jag kommer att behöva minst 15 bonusår i mitt liv för att hinna förverkliga alla mina drömmar och planer.
Snart..snart.. hoppas jag iallafall på att kunna delge NÅGOT av det!! Kanske redan imorgon, så håll ut!!

Loungen


Officeren vet hur man laddar inför B.R.A.K ;)


Snabbt klädesbyte på hotellet nu sen bär det av mot SATS Odenplan och ett träningspass med Jenny.
Återkommer med uppdatering och muskelvärk ikväll!!


2 kommentarer:

Veronica sa...

Får tacka för ett grymt pass med grym instruktör!

FitnessDesi sa...

Åh TACK!!! Du var grymt, och som jag sa: ditt leende gav mig så otroligt mycket energi :) Win-win helt enkelt!