måndag, augusti 01, 2011

MM SPORTS hela helgen!!

Vilken strålande helg jag haft!

Efter misslyckade försök att få till en smidig resa till Göteborg så gav jag till slut upp (eller så fick jag diet-koma) och lät mig kastas kors och tvärs över halva Sverige innan tåget sex timmar senare var framme!!
Väl där blev jag upplockad på centralstationen, en knapp timme senare var jag ombytt och redo för gymmet...sen kunde SJ verkligen slänga sig i väggen- en helg med Segertåget går i ett rasande tempo och rakt på målet!! ;)

Bildbeviset då jag bänkar mina 80kg i ren frustration efter sex timmar på tåg..
Jenny och Ullis körde ben

Så träning, tonfisk, träning och brännboll. Mer träning, efterfest med grillbuffé, EAA och lite cardio på det.. Avsluta med tio set intervall- dips och saken är klar: Jag är tokförälskad i detta gäng och jag önskar att jag bodde närmre för att oftare få träffas!!

Syftet med resan var MMSports årliga brännbollsturnering men vi hann så mycket mer. Jag var helt slut när jag satte mig på tåget hem igen igår, och det var en nöjd, trött och taggad Desi som till sist kunde varva ner och somna strax efter midnatt..

Team Segertåget!!

I publiken..

Sånna dära baddibilders ;)
Lelle med söta bebismagen :)
Vi fick goodie-bags!! Som barn på julafton ;)
Enda tillfället på hela helgen i annat än träningskläder ;)
MAAAAAT!!!!
Olle och Lelle spexar vid utlottningen av fina priser

Ett mer gediget pris-bord får man leta efter.. helt fantastiskt!!
Sista dagen innan hemfärden bjöds det på grill och mys hos MMSports
Tim grill- maestro

Hungriga atleter redan bänkade :) Michaela, Jocke och Sewe´n

Inga kommentarer: