söndag, augusti 07, 2011

Tömningspass

Kört ett riktigt tömningspass idag.. kände att det var läge helt enkelt. Vaknade dock med en jävulsk huvudvärk, jag gissar att den berodde på åskan inatt- eller vad vet jag. Sovit dåligt och svettats grymt hela natten så när klockan ringde vid 07.30 gick jag helt enkelt upp bara för att vända tillbaka till sängen lika snabbt.
Vaknade igen klockan 11.00 (!!) utan huvudvärk men seg.. Bara till att räkna om timmarna på dygnet och komprimera och effektivisera. Framförallt träningen.
Så 60 minuter cykel följt av 60min på löpbandet med efterföljande 20 minuter på cykel igen sen tog jag första pausen. Hem, bytte till torra kläder, fixade lite och packade träningsväskan för att sedan dra ner på gymmet.
Snabba, explosiva benpressar och därefter indoor walking:
Summa för dagen 1044 brända kalorier och belöningen blev gottig tonfiskröra med ägg.

Fryser, lite trött och slappar på soffan.
Imorgon har jag två möten med klienter samt två hemsidor som ska uppdateras, (GET-FIT och FITNESSFOTO.SE) redigeras och läggas in bilder från senaste fotograferingen.
Veckans tömning och laddning ska detaljplaneras och sen vill jag börja packa och plocka i min tävlingsväska..
Grymt skön terapi :)

2 kommentarer:

Ylva Birgersdotter sa...

Hej på dig! Kul att träffa dig i Göteborg, lycka till nu på sm :)

FitnessDesi sa...

Hej!! Detsamma tjejen :) Kommer du till Karlstad och kollar?
Kramar