måndag, augusti 29, 2011

I love it

Jag har det så jäkla bra att jag är avundsjuk på mig själv.. Och jag är sådär äckligt positiv och lycklig ända in i själen att jag vill kräkas!! Det går bra, galet bra. Det känns som om alla dörrar till hela världen står öppna, varenda båt som ligger i hamn gör det för att de väntar på att just JAG ska stiga på innan vi far..
Vet inte om ni förstår, men jag skulle behöva trycka in 36 timmar på dygnet, eller slippa sova på natten, för att ens hinna FUNDERA på hur jag ska kunna ordna någon form av struktur och prioritet i all denna rosa röra.. Och då tänker jag ändå hålla fast vid mina 15 bonusår ;)

Kunde jag ge er alla ett litet ögonblick (eller en evighet för den delen) av detta lyckorus så skulle jag mer än gärna dela det med er!! Kom och hämta, det finns här!

Functional Trainer fick följa med till jobb där alla ville prova.
Körde uppvärmning i den innan jag drog igång med hantlarna :) Suveränt!


Dagens träning har inneburit morgonpromenad tempo deluxe- snabbt och svettigt :)
Gymmet gav mig äääännu mer bänk och press träning, och på lunchen drog jag iväg och körde ett indoor walkingpass på effektiva 30 minuter.

Nu måste jag jobba, jag har lite att pyssla med ;)


1 kommentar:

Lotta Malmgren sa...

Så kul att läsa din blog Desi! Rock on. Kram från tjocko-på-smällen-Lotta.