lördag, augusti 06, 2011

Ny fitness- fotografering

Idag var det alltså dags för en ny fotografering!
Modellen för dagen heter Mats och vi möttes upp i förmiddags i stan på Lokomotion.
Lokomotion är stort och fräscht med bra ljus både i salarna och inne i gymmet, bilderna blir riktigt bra och det är gott om speglar att kolla vinklar i!!
Efter att vi konstaterat att Mats har en jämn fin hy bestämmer vi tillsammans att färg inte är nödvändigt utan lägger istället lite olja för att få bilderna lite glansigare. Resultatet blev riktigt bra!


Vi tog lite bilder inne i gymmet, sen mer poseringsbilder i en av de stora ljusa salarna. Avslutningsvis fick vi minsann ut Mats på stranden- perfekt väder med sol och vågor i havet- för lite badpojks- bilder ;)
Vi klättrade på stenar, bryggan och till sist lite bilder i vattnet!
Dessutom hann vi med lite snygga par-shoots (ja vad fan, jag kastade gladeligen kläderna jag med, man får passa på när tillfälle till bra bilder erbjuds).
Kallt, tångigt och jävligt var det, tror att jag och Mats var de största badkrukorna på plats, men bilderna blev så bra att Malin hoppade jämfota där hon stod med vatten till bröstet (fullt påklädd!!) Lite "bakom- bilder" idag så hade ni fått skratta gott kan jag lova!

Utöver denna session har jag hunnit med morgonpromenad enligt plan, överkroppsträning på gymmet med efterföljande promenad.. och ja.. jag försöker lyfta röven för en sista prommis.. snart.. ska bara..