onsdag, augusti 10, 2011

Önskelista nr 1

tävlingsdagen, när jag kan och får.. vill jag äta följande:

Nybakad kanelbulle med mycket kanel
Muffin med chokladsmak
Naturgodis- yoghurtnötter och bananchips i yoghurt
Negerboll, risboll eller annat kladd

På kvällen blir det middagsbuffé på hotellet och jag är övertygad om att jag blir nöjd med allt jag hittar där :)



Söndag frukost:

Vaniljyoghurt med blandad musli och bär
En grov macka med leverpastej
En äggmacka
Pannkakor med grädde
KAFFE



Söndag i bilen hem:

Blandgodis. Choklad, syrligt och sött.
TWIX
Kanelsnäcka som på tävlingsdagen
Thai till lunch

Mina matfantasier just nu. Looovar att listan i mitt huvud är ännu längre imorgon haha..

Sov gott nu mina pärlor!!


3 kommentarer:

Tanja sa...

Skönt att höra att du är sugen på samma saker som vi "dödliga" ;D. Lycka till på lördag!
Tanja

FitnessDesi sa...

:) Jag är nog den största gottegrisen jag känner!!

Sammy sa...

Jaa..efter prispallen är du värd all det där göttiga..:)) Lycka till från alla i "träningsgruppen"!! :))