söndag, augusti 14, 2011

4:a i Sverige

Vilken helg!!

I skrivande stund håller jag som bäst på att beta av mina önskelistor.. Den jag presenterade här på bloggen är snart klar ;) men i en annan lista hade jag mina önskemål om vad jag ville göra min första vilodag (idag) och det var att stänga av datorn tidigt och slappa i soffan med en film och handen i en godispåse.. Så för att hålla det jag lovat mig själv så blir det ikväll ett kortare inlägg på bloggen. Men jag lovar att resten av veckan ska jag uppdatera med bilder och funderingar över allt som hänt!!

I bilen på väg till Karlstad. Söta Mia som följer med upp för att hejja!


Frukostbuffé första tagningen ;)

Second round..
Frukost-svullen och go..

Och sist, men allt annat än minst.. Jonas som coachade mig hela helgen. Du är en klippa Jonas! Jag har aldrig känt mig så trygg och lugn under tävling som när du var med. DU är guldet denna helgen :)


3 kommentarer:

Danielle sa...

Hej Desi. Jag va och titta på dig igår och jag tyckte du va grym. As snygg och jätte duktig. Värsta inspirationen. Tack så mycket och hoppas se dig snart igen! Kram/ Danielle

FitnessDesi sa...

Åh men TACK!! Vad kul att du känner så :)
Jag hoppas också att vi ses, då får du komma fram och säga hej!
Kram/Desi

Ida sa...

Kul och gott med frulle. Jag tävlar lördag i Västerås så jag får äta hotellfrukost på söndag och jag längtar redan!!! Haha.
Fin tävling av dig utifrån det jag sett på nätet ikväll. Fin fysik också.
Grattis!